:: Satay KajanG ::


Assalamualaikum sahabat² bobot sumer... Entry kali ni bobot tak tahu nak letak topic apa.. fikir² bobot letak jer la cite malam td...kalu bobot cite apa yg bobot wat setiap hari nanti u all bowing plak bace cite bobot kannn Smileyhehehe.. ok la..bobot cuma nak cite mlm td tercapai la sudah impian bobot nak makan SATAY di kajang Smileyhehehe....dah lama sbenarnya bobot teringin nak makan satay tp masa shj yg tidak mengizinkan..(dah macam org mengandung la plak Smileyhuhuhuuu..) semalam bobot bagitau mak yg bobot nak blanje mak & ayah makan satay..lagi pun dah lama tak ajak famili bobot makan luar..seronok sungguh mak & ayah bila bobot bgtau nak blanje mkn..biasalah kann..famili mana yg tak seronok bila tahu anaknya nak blanje mkn.. walaupun tak byk mana sekurang²nya dpt la jugak bobot menghiburkan hati mereka selagi masih ada..tanpa mereka siapalah kita dimuke bumi Allah ini..Smiley

~ adik SAYANG MAK & AYAH..MUAHHHHHH!!!.. ~
Smiley





P/S : Mak & Ayah bobot malu nak bergambar ber2 ketika makan..mcm couple mude² plak hehehe...


4 Responses
  1. Shifa Says:

    ko teringin lepas tgk sate kat belog aku ke? hehe..


  2. zBobot Says:

    sbb terliur la aku ajak famili g mkn satay kajang..huhuhu..


  3. kakpah Says:

    kalau bobot roger kakpah, mesti kakpah berlari join makan...
    rumah kakpah dekat je tu hehehe...


  4. zBobot Says:

    laaa...ia kerr dkt umah kakpah..tentu tiap² hari kakpah bau satay kannn hehehe.. next time bobot roger kakpah kita mkn satay ramai² ekekeke...


Related Posts with Thumbnails