:: Contest Jom Buat Dialog Lucu ::

Smiley JOM BUAT DIALOG LUCU Smiley



Waahhhh!!!. byk betul contest awal tahun ni Smiley.. seronok plak l
ayan contest. Ini contest yg ke 3 bobot cuba sertai, manalah tahu kot² ada rezeki....Aminnnnn...huhuuu.. contest ni cuma kena wat dialog LUCU.. saje je bobot cuba mana la tahu kot² dialog bobot bleh buat sumer kawan² di blog tersenyum... nak masuk RAJA LAWAK muke tak cukup lawak huhuuu..Smiley

Contest ni dianjurkan oleh KAK PAH "Aulad Jannah". Contest ini juga bertujuan untuk mencari kenalan baru di blog. Hadiahnya berupa wang ringgit.. lumayan ooOOooo..Smiley

Hadiah UTAMA Rm100.00 & 2 Hadiah Saguhati Rm25.00
Smiley
Tarikh tutup contest ni pada 31/01/2010..
Jom ramai² kita sertai & memeriahkan contest ini...tengok dialog sape paling lucu heheheheee...Smiley

Syarat² contest ni bole tengok di blog KAK PAH.. klik >>SINI<<


-->> 1: Eehhh..apsal principal tu tersengih sorang² tgk kite yekk..??
-->> 2: Haa..aahhh laa.. apsal yekk?? muke dah cam spageti jee sengih sorang²..
-->> 3: Tentu principal tu senyum² kambing tgk muke aku yg kiut bile wat muke camni.. bangganye walaupun diriku pendek..hehehe..


SmileyGôôD LucK..!!! kpd kawan² yg menyertai contest KAK PAH..

3 Responses
  1. kakpah Says:

    kakpah dah datang tengok ni bobot. worait.....
    tunggu je sampai akhir bulan ye..
    tenkiu.


  2. zBobot Says:

    thanx kakpah..!! aminnnn...hehehee.. ;)


  3. goodluck semua..hope can comment my n3

    http://kemanaarahkita.blogspot.com/2010/01/auladjannah-contest-dialog-lucu-dari.html


Related Posts with Thumbnails