::== ini la sesi yg paling bobot suka.. sesi KANtoi..hehehe.. berdengkur kawan aku ni.. penat sangat katanya..dia la salah sorang pekerja contoh (kuat titon) hehehe.. ==::
::== bobot bersama bos dulu kini dan dot.. dot.. dot.. ==::

::== muka dah penat tapi nak jugak bergambar.. mcm encem sangat.. encem lagi totoro aku.. hehehee.. ==::

::== cian kawan aku sorang ni.. dah la GeMoK ambik gambar pun tak nampak..huhuhu.. ==::

::== ni muka masing2 tgh penat baru lepas daki bukit beb.. masa ambik gambar semua control perut.. ontaii..perut BOROii..hehehe ==::

AKHIRNYE aku berjaya ...kesabaran ku selama ini yg ku tunggu tiba jua akhirnya walaupun di saat akhir aku hampir kecewa...emmmm.....akhirnye ku temui dia...ku bersyukur pada NYA.....

Hahahahaha....ayat xbleh blahhh ek.....jiwang semacam je...mcm baru jumpe gf baru...... :) ishhhhh mana ada gf baru... zbobot setia tau ngan KEKASIH & CINTA nya tu....walaupun jauh tp dekat dihati...juz nk bgtau yg zbobot kat cni akhirnye berjaya dapat buat blog sendiri hasil bantuan cik yumici...hoooreeeeyyyy...dah lama nak buat blog sendiri..tapi takde cikgu yg nak ngajar.. nasib baik ada cikgu yumici gitu...waaaahhhh...

Terima Kasih tak terhingga pada cik yumici....macam promosilah pulak hahahaha...

0 Responses
Related Posts with Thumbnails