:: Ketika CINTA BerTasBiH ::

[ketika-cinta-bertasbih.jpg]

~~ Hari ni bobot cuma kuar pegi solat Sunat AdilAdha & Solat Jumaat jee.. nak pegi tengok lembu sembelih tak sanggup lak nak tengok sbb bobot tak tahan tgk darah byk² ni..pitammmm ekekekekk.. so bobot dok umah je la layan intenet & upload lagu. Nak kuar beraya malas plak rasa sbb panas sgt..nasib baik ada kwn² dtg umah beraya hihihiii... ptg abg & kakak sampai umah bersama anak² buah bobot yg dah mcm askar ramainya...habis la bobot kena layan sbb semuanya suke kat bobot (paksunya) yg sorang ni ekekekek.. sambil² layan anak buah, bobot layan intenet nak tgk apa² yg menarik & tgk kwn² kat facebook..dok belek webm bobot tertarik dgn satu novel yg cukup menarik & pastinya ramai yg dah dpt kan novel ni.. kisah yg cukup menarik bila baca sinopsisnya.. hhmm.. bila la agaknya bobot nak beli yekk.. yg pasti bobot akan dapatkannya..♥♥

[ksb2.jpg]

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
di jiwa ini
Hampa…
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta…
0 Responses
Related Posts with Thumbnails